Blog

Monitoring social media. Jak go wykorzystać?

JAK WYKORZYSTAĆ MONITORING SOCIAL MEDIA W OBSŁUDZE KLIENTA, SPRZEDAŻY?

Opowiemy na to na przykładzie naszych codziennych działań.
Jako agencja social media jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za wartościowe treści, ładne grafiki, zoptymalizowane kampanie.
Klienci powierzają nam przede wszystkim swój wizerunek.

NIE KAŻDY TAGUJE…

Nie każdy wie jak oznaczyć firmę/produkt, o którym wspomina.
Tak! Na tym polega obsługa klienta w social media.
Właśnie w takich momentach, przy dobrze dobranym zestawieniu słów kluczowych dostajemy powiadomienie, że Jan Kowalski w swoim poście użył słowa XYZ (czyli ustawionego przez nas słowa kluczowego, np. nazwa firmy, produktu.).
“
Klikamy” w odnośnik — dziękujemy za zakup, pytamy o opinie — nawiązujemy relację.

KTOŚ SZUKA TWOICH USŁUG.

Coraz częściej widzimy na naszym newsfeedzie posty znajomych, którzy szukają usług, produktów lub poleceń miejsc – np:
”Drogi Facebooku! Czy wiesz, gdzie kupię wodoodporną latarkę? Jaką włoską restaurację polecacie w Radomiu? Najlepsze agencja do obsługi Facebooka to…”
Proszę bardzo, klient sam się znalazł!
Sprawne wykorzystanie narzędzi do monitorowania, nie pozostaje nam nic innego jak przedstawić się i nawiązać relację.
Klient określił, czego potrzebuje.

JEDNAK WARTO PAMIĘTAĆ O KLIKU ZASADACH!

• Nie bądź nachalny!
• Nawiązuj relacje – nie tylko sprzedaż!
• Nie korzystaj z gotowego szablonu odpowiedzi!

 

Zainteresował Cię temat monitrowania social media i internetu?
Chcesz poznać narzędzia, potrzebujesz wsparcia?

Napisz do nas, chętnie pomożemy!

kontakt 123social
hello@123social.pl

messenger 123social
http://m.me/123socialpl

 

 

Write a comment