Blog

Monitoring social media – Wprowadzenie

TEN WĄTEK PODZIELIMY NA KILKA CZĘŚCI – ZACZYNAMY OD WPROWADZENIA…

Nie odzowną częścią naszej codzienności są smartphony, a konkretnie aplikacja z F na początku.
Firmy, marki, produkty mają tam swoje strony.
My klikamy  i obserwujemy, komentujemy – jak jest dobrze.
Jak jest źle często nasza złość wychodzi poza fejsa.

Dzięki takim narzędziom jesteśmy w stanie znaleźć rozgoryczonego odbiorce naszych usług-produktu
i po prostu tam udzielić mu odpowiedzi.

listening social media

Opinia to nie jedyny argument…

Dokładnie tak jest! Czy zdarzyło Ci się kiedyś napisać na Facebooku, że zepsuł Ci się samochód, spalił zasilacz lub nie wiesz jaką drukarkę kupić?

Pewnie tak! Często nasze przemyślenia przechodzą na tablice facebookową. Uśmiechnął byś się gdyby:

– Napisał do Ciebie mechanik z Twojej okolicy, że chętnie Ci pomoże.
– Skontaktowałby się z Tobą przedstawiciel firmy i dał promocyjną cenę na zasilacz.
–  W formie odpowiedzi na Twoim profilu pojawiła się oferta drukarek z promocją -10%.

Zapewne tak!

Skuteczne wykorzystanie monitorowania połączone z obsługą klienta daje takie możliwości!
Musisz być pierwszy, musisz być trendy! Dzięki temu pozyskujesz nowych klientów, a chyba o to chodzi?

Jeśli przekonał Cię nasz wpis i chcesz w nowoczesny sposób pozyskać klienta napisz do nas!
KONTAKT

PS. Obsługa klienta, monitoring, szkolenia to dla Nas przyjemność – nie tylko praca 

Write a comment